17. okt. 2010

Prvi vikend...

Ko sem končno prišel do prostega vikenda, sem večino sobote prespal, saj sem bil na smrt utrujen. Takoj ko smo prišli iz hribov sem štartal z delom v biroju. Prva zadolžitev je bila sestaviti računalnik na katerem bom delal. Potem pa sem se takoj lotil sestavljanja obtežnih kombinacij po novem standardu, ko sem končal je bilo vseh kombinacij okoli 5000.

V nedeljo sem se odpravil malo po mestu, predvsem, da sem preveril postaje za podzemno železnico. Prej sem se cel teden vozil z tramvajem, potem pa so mi povedali da podzemna vzame pol manj časa. Okoli glavne postaje je vedno pestro. V mestu je ogromno tujcev in priseljencev, tako da stalno nekdo prihaja ali odhaja in je vedno vse polno ljudi. V bližini glavne postaje je tudi opera. Zgradili so jo pred časom in je res super dosežek arhitekture, saj je opera postala eno glavnih nedelskih zbirališč in sprehajališč. Dvomim, da se bo z našo kaj podobnega zgodilo, po prenovi :) Ker se nism nič pripravil kaj bi si šel ogledat sem se odločil, da odidem v plezalni center. In bil je plezalni center z veliko začetnico. Največji plezali center v celi Skandinaviji, eden večjih v Evropi. 2500m2 plezalnih površin, od kateri so jih del izdelali tudi Slovenci - City Wall. Po dolgem času sem zopet prijel za plastiko in ugotovil da bo potrebno večkrat obiskat center. Na linku si oglejte slike centra, ki je res ogromen.

Zvečer sem pa še malo poslikal razgled iz stanovanja!
Super arhitekturni dosežek - Opera v Oslu





Razgled na Oslo z vrha opere


Peroni na glavni postaji




Blok v katerem stanujem, peto nadstropje


Lučke

Panorama