11. nov. 2010

Gremo v "hribe"

V nedeljo sva se spravila na pohod. Predhodno sva kupila karto, naštudirala kako se pride z javnim prevozom do izhodišča, malo je manjkalo pa bi začel še koordinate pisat v GPS, da se slučajno nebi zgubila.. V Sloveniji ni poroblem, ker vse poznaš, tu je blo pa malo bolj zabavno :). In v nedeljo se spraviva na podzenmo, ki je bila polna kot ni zjutraj ob najhujši prometni konici. En kup vozičkov, otrok, ljudi, pa vsi sumljivo čudno zelo športno napravljeni. Naslednja čudna stvar je bila, da nobeden na postaji ni šel dol s podzemne ampak vsi samo gor. Ko pa pridemo do zadnje postaje, kjer štartaš s hojo do jezerov, se je pa vsulo z vlaka:) Sem se počutil bolj, da sem na kakšnem zborovanju kot pa v hribih. Nekako se mi je zazdelo, GPSja vseeno ne bom rabil.
Bilo je res ogromno ljudi, vendar se vsi porazgubijo po vseh potkah, ki vodijo čez hosto. Hvala bogu je bil zelo lep sončen dan tako, da je bilo vsaj na soncu približno toplo, ker v senci sem nase navlekel vse cote, ki sem jih imel sabo. Najprej sva hodila mimo dveh jezer 5km do koče kjer strežejo super vaflje. Potem pa sva nadaljevala po drugi strani do Holmenkollen skakalnice in še malo naprej do avtobusa, vse skupaj skoraj 15km. Na koncu sva bila zelo utrujena ampak dan je bil pa izkoriščen na polno!



View Larger Map
Led


Pot ob jezerih

Pot ob jezerih 2

Zastava

Koča kjer je bilo res ogromno ljudi

Kažipot

Swixov termometer s katerim si pomagaš izbrati pravi vosek za tekaške  smučke

Tudi na Norveškem imajo babyboom :)

Več kot očitno zelo radi zahajajo v te konce

Pogled na mesto Oslo (oz. celoten Oslofjord

1 komentar:

Podpiši se :)