24. okt. 2010

It is alive, ALIVE !!!

Evo v tem tednu sem dokončal svojo prvo nalogo v službi. Sestavit sem si moral računalnik na katerem bom delal. In končno je sestavljen. Imeli smo kar nekaj težav z dobavo ampak na koncu se je vse izšlo.

In s šefom sva sestavila zares dobro mašino, najboljše kar trg ponuja.V škatli so res najboljše stvari npr. najbolši procesor, ki je dobavljiv navadnim smrtnikom in je na testih dejansko prvi, ali pa stvari, ki do sedaj sploh nisem vedel da obstajajo kot je SSD disk, ki se priklopi prek PCI-E direkt na matično ipd.
Sem pa preživljal ob tej nalogi ene bolj živčnih minut, saj se je šef odločil, da bova računalnik sestavila, kar sama, saj sva inženirja in en računalnik bi pa že morala znat sestavit :) Hvala bogu se je vse super izšlo. Po prvem prižigu je prišlo nekaj razočaranja, saj se na zaslonih ni nič pokazalo in po enu uri srfanja po forumih sem ugotovil da sva pozabila priklopiti en konektor na matični :)

Takole pa zgleda moj delovni prostor z dvema 24 inčnima zaslonoma:
Zaslončka



Danes sem se pa končno spet spravil malo na izlet, sem šel peš ob reki, od stanovanja do centra mesta, in bil je lep sončen dan :)