30. okt. 2010

Prenova nakupovalnega centra

Evo ta teden se je spet dogajalo. Na polno sem se začel učiti program za izračun statike, ki je malo drugačen od vseh, ki sem jih do sedaj uporabljal, ampak ko se navadiš se da pa kar kaj pametnega narediti z njim. Za učenje sem si sestavil čisto preprost model in na njem testiral funkije, ki so na voljo. Tako sem moral preizkusiti eno izmed novih funkcij, ki jo program ponuja, saj bo prišla zelo prav pri enem izmed projektov - prenova nakupovalnega centra.
Med tednom smo si šli objekt tudi pogledati. Objekt je zgrajen iz montažnih elementov, zgradili pa so ga okrog leta 1986. In največji problem je sedaj zbrati vse načrte. Tako da glavne načrte smo sedaj "našli" na Danskem, kjer so delali vse prefabricirane elemente. Po ogledu objekta in z le delom načrtov obstoječe konstrukcije, smo začeli sestavljati model za statično analizo, ter računati obtežbe, da vidimo pri čem smo, saj se bosta objektu dodala tudi dva nova nadstropja.
Včeraj pa sem začel delati tudi na modelu mostu tako, da se bo do božiča še veliko dogajalo.








Ni komentarjev:

Objavite komentar

Podpiši se :)