24. nov. 2010

Ena bolj gradbeniška....

Evo končno lahko malo bolj podrobno pokažem na čem sem delal zadnji mesec. Projekt prenove nakupovalnega centra je bil v polnem teku. Plan je da bi dodali nadstropje ali dva obstoječi zgradbi. Ko smo dobili originalne načrte za prefabricirane elemente iz Danske smo z delom resno začeli. Najprej sem poskeniral vse stare statične izračune in vse načrte armature za stebre. Potem sem se lotil popisa vsakega tipa stebra posebej,  vseh lastnosti, ki sem jih lahko prečital iz načrtov (armatura v stiku in v polju, dolžina, oslabitev prereza, prerez, itd.). Šef je vsporedno pripravil osnovni model zgradbe, sam pa sem potem pregledal vse stare načrte in vnesel vse popravke, pravilne višine nadstropij, balkone, dodatne stebre, dodatna nadstropja, obtežbe, obtežne kombinacije,  in najbolj pomembno, za vsak steber v modelu sen vnesel njegove dejanske lastnosti. Končni izračun: 100 različnih tipov stebrov in skoraj 500 stebrov.
Prej nikoli nisem delal veliko z tekstualnim vnašanjem v program za statični izračun, in po pravisi povedano me je bilo tega eno malčkeno strah :) ampak stvar se je izkazala za super uporabno in super hitro pri kompliciranih stvareh. Spodaj pa sta dve sliki kako zgleda model v "tekstu" in kako v dejanski grafiki.
Model v vsej svoji veličini

Tako pa modeliramo zgornje zadeve

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Podpiši se :)