14. nov. 2010

Web page

No končno lahko malo reklame naredim za podjetje v katerem delam. Danes je šla na net nova internetna stran, ki je v zadnjih tednih nastajala malo tudi z mojo pomočjo. Naredil sem nekaj fotografij, nekaj sem jih popravil predvsem pa je bila moja naloga najedanje šefu, da naj končno objavi novo stran. Se mi zdi da je stran izpadla zelo dobro. Na prvi strani se več kot splača večkrat pritisniti osvežitev strani, da si lahko pogledaš vse slike, ki se prikazujejo naključno. Potem pa je notri nekaj podatkov o projektih, ki večinoma še vsi potekajo. Malo pobrskajte, se najde marsikaj zanimivega. Med projekti se najde tudi most za pešce v Mariboru, ki pa na žalost ni bil izbran na nadtečaju (itak je zmagal profesor iz naše FA).


Klik na spodnji link te odvede na stran podjetja
Dipl. Ing. Florian Kosche AS


Model by Florian Kosche

3 komentarji:

Podpiši se :)