8. mar. 2011

Je treba delat....

Zadnjih nekaj dni je bilo nekaj minut viška, tako da sem imel priložnost pripraviti nekaj videov za spletno stran. Video prikazuje različna nihanja konstrukcije pri določeni frekvenci. Te dni ko so bile vse oči uprte v res noro konstrukcijo Holmenkollenske skakalnice, bi bilo prav zabavno, če bi tudi dejansko takole zaplesala :). Trenutno pa še vedno poteka hujšanje mostu, saj smo še vedno kar nekaj kilogramov pretežki. Vsekakor pa se približujemo koncu in upam da mi rata kaj delati še na drugih projektih, ki jih imamo! V četrtek potujeva v Berlin, malo pogledati če so tam cene kaj bolj človeške. :)

Holmenkollenska skakalnica
Mostiček

2 komentarja:

  1. Živijo,

    zanimivo branje in pohvalno, da si ob vsem delu vzameš čas še za beleženje in objavljanje dogajanja.
    Zanima me,koliko si predhodno že imel praktičnih izkušenj iz projektiranja v Sloveniji oz. kjerkoli drugod ? Če sem pravilno informiran si obiskoval VSŠ študij gradbeništva, pa me zanima, če si večino kritičnega znanja pridobival neformalno poleg študija, s samim študijem ali z delom med/po študiju ?
    Mogoče bi lahko napisal še kaj več o samih projektih na katerih delate, načinu dela(vidim, da je firma precej mlada in majhna), kakšna je splošna gradbeniško-projektivna scena v deželah tam gor (kriza, količine projektov,kakšni so projektivni biroji oz. podjetja). Koliko so kej odprti za tujce in kakšna znanja zahtevajo, je visokošolska izobrazba primerljiva z našo ?
    Sori ker že težim, tudi sam študiram gradbeništvo in me res zanima kako stvari tečejo v resnici po svetu, ta blog pa opisuje zanimivo inženirsko delo.
    Aja pa še mimogrede,a si mogoče kej v žlahti z Rokom iz New wave syria? :)
    Hvala za odgovore.

    Lp iz Slovenije

    Simon

    OdgovoriIzbriši
  2. Dejansko izkušen iz projektiranja sem imel kar nekaj, saj sem že od začetka srednje šole delal kar veliko v gradbeništvu. Seveda pa ne na tako zahtevnem nivoju kot sedaj tukaj. Dejansko se je izkazalo, da če hočeš, lahko veliko potrebnega znanja dobiš na fakulteti (VSŠ v mojem primeru). Praktičnega se lahko hitro priučiš, če dejansko zastopiš za kaj se gre. V mojem primeru je bilo tako, da mi je mogoče kar malo primankovalo teoretičnega znanja, vendar sem lahko nadoknadil s praktičnimi izkušnjami. Dejansko pa sem skoraj vse stvari, ki sem jih rabil za delo vsaj slišal že o njih na faksu (včasih sicer malo posredno) tako da veš vsaj kje iskati, če česa ne veš. Vsekakor pa na faksu ne smeš sedet na ušesih. Sam sem mogoče imel kakšne probleme glede tega naprimer s snovjo, ki se dotika trdnosti, ki se jo tudi trudil nism zastopiti, sedaj pa pol projekta delam s stvarmi, ki se le tega dotikajo. Dejansko bi o tej temi lahko debatirala nekaj ur (seveda ob kakšnem pivu ali 6 :) )
    Na norveškem so zelo odprti do tujcev, predvsem do Evropejcev s strokovnim znanjem, saj so sami leni in potem tujci opravijo veliko težkega dela! Kriza se tu ne čuti veliko, ker imajo nafto. Sodelujemo veliko tudi z Nemčijo in tudi tam se zdi da so se več kot odlično pobrali po krizi (vsekakor pa je tam razmerje cene/plače VELIKO boljše). Visokošolska izobrazba je primerljiva z nemško. Od norveške je celo mogoče boljša, kar pomeni, da je naša fakulteta vsekakor zelo dobra!
    Mislim da bom probal pripraviti kakšno predstavitev projektov in prakse tudi na faksu, če bo zanimanje pa bi takrat z lahkoto se kej pomenil!
    Z Rokom sva pa daljna žlahta, sva brata drugač :)

    OdgovoriIzbriši

Podpiši se :)