14. feb. 2011

Pogled z druge strani...

Sem dobila pooblastilo da malo poročam kaj se dogaja pri nama, medtem ko se Jure potika po severu. Izlet s pretvezo, da je treba pregledat teren. :)
Pretekli vikend, no bo že kar pretekli pretekli, sva se sprehajala po Drobaku. Zabaven začetek, ko na avtomatu kupiva dve otroški vozovnici in sva vsa vesela, kako je pa ta avtobus poceni. 
Drobak je majhno obmorsko mestece, ki je bilo včasih zimsko pristanišče Osla, ko je fjord vse do Osla zamrznil. Sicer pa se nahaja na najožji točki Oslo fjorda in je predvsem znano kot  božično mesto z božično pošto, kjer pristanejo vsa  pisma namenjena Božičku. Nama je bilo mesto res všeč. Majhno, prijazno, mirno. Zanimivo, kako je na nedeljsko popoldne polno ljudi, da ne govorim, da sva mizo zase našla šele v četrti kavarni, medtem ko je Oslo ponavadi ob takem času kot  izumrlo. Vsekakor do sedaj ena naj lokacij.

In medtem ko Jure pregleduje (zdaj bo že, je pregledoval) zimske razmere nekje nad Tromsom, sem jaz malo pobegnila ven z mesta, tako kot polovica drugih Oslov in Oslic na tako krasen vikend. Vreme je bilo že prav kičasto in vikend tako prav božanski.
Samo malo za občutek, imava 60cm snega in okrog -10°C, za vikend pa je bilo -18°C.
Sicer pa Jure še vedno končuje projekt mostu, jaz pa sem začela svoj zadnji delovni teden v šoli. Oh. Čas res leti.
Več pa v slikah:

Drøbak

Najdeš svoje pismo Božičku? :)

No dog shit in this town.



Popoldan po obilnem sneženju.

Piknik pri -15°C? Zakaj pa ne...


Kopališče pa sameva.

Vedno in povsod, vaflji.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Podpiši se :)