22. feb. 2011

Temni sever sploh ni temen...

Prejšni teden smo se odpravili na delavni izlet, na gradbišče, kjer bo stal most. Pridružili so se nam tudi fantje iz Avstrije, ki bodo most "zgradili", saj so hoteli videti kako zgleda gradbišče v zimskih razmerah. Najprej smo opravili obvezni sestanek in pregledali vse načrte in izračune za spoje. Nekaj sprememb, nekaj idej, predvsem pa dejstvo, da mora most še vedno shujšati za 400kg. Potem pa smo se odpravili na letalo in proti Tromsu (in mojemu devetemu poletu v zadnje pol leta).
V Tromsu smo se nastanili najprej v hotel, pa na žalost ne za dolgo (oz. vsaj ne dovolj dolgo da bi si lahko odpočil :), saj smo se takoj zjutraj odpravili naprej proti Kafjorddalnu. Tam smo se napakirali na motorne sani in s polnim gasom na vrh hriba. Tam nas je pričakal "lavo" - tipičen šotor manjšine, ki živi na severu Skandinavije. Pa zopet ni bilo časa za občudovanje narave, saj sem takoj dobil na noge krplje in se odpravil proti gradbišču. Plan je bil pripraviti vrvi, da  se bomo naslednji dan lahko spustili v graben in naredili približen profil le tega, da bomo vedeli kje bomo lahko skakali z mosta v globino:)
Po hoji nazaj nas je pričakala super obara, konjak in vse kar spada zraven. Zvečer sem naredil nekaj slik, naslednji dan pa smo zopet ponovili zgodbo in se odpravili na gradbišče, se malo spuščali v graben in vse kar paše zraven. Okoli petih so nas prišli pobrat s motornimi sanmi in ker je cel dan zelo pihalo in ustvarjalo zamete, tako da je bila vožnja v dolino zelo zanimiva (razna prevračanja prikolic s šefom vred in podobno :).
Vsekakor je mrzli sever naredil odličen vtis. Lepi dnevi, OGROMNO snega, še lepša pokrajina in prijazni ljudje. Komaj čakam, da se poleti zopet vrnem. Več pa v slikah....

Sneg čistijo s pravimi mašinami

Vsekakor slap, ki bi se ga splačalo preplezat